dimecres, 15 de setembre del 2010

Comença la rutina

Què creieu, que això moria? no! arriba super pau amb 10 minuts per perdre actualitzant el bloc. Actually, m'haig de fer el dinar i després anar a classe, però em fa so much mandra...
Resum:
La Sònia i l'Aina ja han arribat, he passat a viure amb l'Aina al mateix flat i la Sònia i la Victòria a l'altre. Hem fet mudances, hem fet que l'habitació gran d'aquest pis fos un living room i que el living d'abans fos la meva habitació. Tinc l'armari al living, però, who cares? Això és can pixa.
La Victòria ha començat el curs de turc a l'altre cul del món. En principi li tocava a ella actualitzar perquè tenia many things a dir però mira, no actualitzava i m'he decidit posar. La seva vida dóna per moltes anècdotes (amb una hora i mitja de viatge, imagineu-vos. és com anar fins a Vic cada dia...) però acaba tant cansada que no pot ni explicar-les. Això sí, aprèn molt.
La Sònia i l'Aina tenen universitat (Maltepe University) in the middle of the mountain, que la UAB se queda corta, us ho asseguro. Tenen un zoo, imagineu-vos. L'altra cosa és que no sabiem si existia realment ni com arribarien, però sembla ser que és tot possible.
Jo hauria de començar a anar a classes amb normalitat. De fet, avui he fet campana d'Online Media per anar al curs de turc de la uni. Però per la tarda aniré a Communication Ethics, I promise.
El turc és un idioma interessant i extremadament difícil. Es basa en sufixos. I fot-li sufixos a la cosa que es queda curta. Ara en teoria sé dir: El Pau és a Istambul. Seria algo així com "Pau Istanbul'da" tenint en compte que el 'da es posa d'acord si la última vocal de l'altra paraula és front o back vowel (sinó és 'de) i de si la última consonant no és una excepció, que llavors seria 'ta. O 'te. Vaja, que hi ha un munt de variacions.
A todo esto, sumale que la classe és en anglès! Coi! Aprèn turc en anglès. És molt xungo. Però "ben iyiyim". Que crec que significa "estic bé".
Tot sigui pels crèdits de lliure elecció.
I me'n vaig a dinar, que a les 14h tinc classe i m'haig de fer el dinar i tot el que comporta viure sol.

3 comentaris:

  1. He votat al "poll" per la opció nº3, qua va al cap davant clarament en relació a les altres opcions... però encara no ho veig reflexat per enlloc!!!

    ResponElimina
  2. Cal que faci 50 passos i posi paraules amb leltres extranyes cada cop que ho comento?? No ho pots treuree?

    ResponElimina
  3. jo estic d'acord amb ell: aquí no hi ha ni cotilleos ni trobades seximentals... Els seguidors hem votat i decidit: volem xixa! ^^
    Han passat quasi 48h des de l'últim post. Segur que ja teniu alguna aventureta x explicar sobre les veïnes, els turcos de la uni o els conductors de Dolmus!

    ResponElimina